Booking.com-ის და ონლაინ ტურისტული არხების (OTA) მართვა

Booking.com-ის და ონლაინ ტურისტული არხების (OTA) მართვა 2019-03-15T10:36:57+00:00

Project Description

კურსის მიზანია მასპინძლობის ინდუსტრიის წარმომადგენლებმა შეიძინონ და განავითარონ უნარები, რომლებიც დაეხმარებათ წარმატებით შექმნან და მართონ ობიექტის გვერდი ონლაინ ტურისტულ არხზე

ტრენინგის თემატიკა:

შეხვედრა I (3 სთ)

  • რა არის ონლაინ ტურისტული არხი, როგორც პროდუქტი;
  • ონლაინ ტურისტული არხების ისტორია. ყველაზე პოპულარული ონლაინ ტურისტული
    არხების განვითარების ისტორია;
  • შინაარსის მნიშვნელობა, როგორ დაგეხმარებათ შინაარსი გამოარჩიოთ თქვენი ობიექტი
    კონკურენტებისგან;
  • ფოტოების მნიშვნელობა – რა როლს თამაშობს ფოტო მომხმარებლის გადაწყვეტილებაში;
  • ეტაპები – როგორ გავხადოთ თქვენი ობიექტი ხელმისაწვდომი მომხმარებლებისთვის.

შეხვედრა II (3 სთ)

  • პრაქტიკული მუშაობა Booking.com- ის საიტზე;
  • Booking.com-ზე მუშაობის ტექნიკები.

ღირებულება: 150ლ

  • კურსის ხანგრძლივობა: 6 სთ;
  • თარიღი: 25, 29 მარტი;
  • დრო: 14:00-17:00 სთ;
  • ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, ნინო ჩხეიძის N 54;
თითოეულ მონაწილეზე გაიცემა ორენოვანი სერტიფიკატი

ადგილების რაოდენობა შეზღუდულია

  • კურსის ხანგრძლივობა: 6 სთ;
  • თარიღი: 25, 29 მარტი;
  • დრო: 14:00-17:00 სთ;
  • ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, ნინო ჩხეიძის N 54;
  • ღირებულება: 150 ლ.

სპეციალური შეთავაზება – 10%-იანი ფასდაკლება:

  • CRDC-ის კურსდამთავრებულებზე;
  • სტუდენტებზე;
  • ერთი ორგანიზაციიდან 2 თანამშრომელზე მეტი დასწრების შემთხვევაში.
რეგისტრაცია
თამუნა კუბლაშვილი
თამუნა კუბლაშვილიტრენერი
რეგისტრაცია